Nastavljaju se kritike novih epizoda turske serije Yali Capkini!

Kada je najbolje ocenjena serija ove sezone Yali Capkini u pitanju, normalno je videti velike talase interakcije na društvenim mrežama o seriji.

Foto Credits: IMDB

Serija ima vernu publiku, a zamerke ove mnogobrojne publike, koja je donela dvocifrenu ocenu, upućene scenaristima i dalje rastu. Može biti da je serijal Yali Capkini citiran iz istinite priče i zasnovan na logici priče. Ipak, ljubitelji serije dobro znaju da scenaristi preuveličavaju neke događaje i likove kako bi dobili rejting. Jedno od ovih preterivanja doživljava se u seriji.

Naravno, milioni obožavatelja TV serija sa zabrinutošću prate ovu situaciju. U okruženju društvenih medija, fanovi serije Yali Capkini pokušavaju da scenaristi čuju njihov glas otkrivajući svoju moć interakcije preko različitih oznaka. Problem je u tome što je lik Seyran prikazan kao ponosna žena, a veza između Ferita i Pelin uznemirava publiku. Neki fanovi čak kažu da bi to pitanje trebalo da ide sve do RTUK-a (Vrhovnog saveta radija i televizije), što je pokazatelj koliko je publika nervozna. Dakle, koji je razlog za ovu reakciju?

Jedan ljubitelj drame je napisao: „Nikada u životu nisam video dramu sa toliko ulepšavanja ljubavnice. Udatu ženu pišu kao ponosnu, tvrdoglavu osobu i čine da se na ljubavnicu sažali. Nadam se da će RTUK učiniti ono što je potrebno.”.

Ova poruka zapravo otkriva sve ove kritike i zahtev publike za RTUK da se umeša u scenario. Pozicioniranje lika Pelin koju u priči tumači Buce Buse Kahraman, njen odnos sa Feritom i stav lika Seyran prema ovoj situaciji ne zadovoljavaju publiku.

NOVO - Potvrđena još jedna serija Hande Ercel

By: TV Exposed