Kritike zbog pojave Yusufa u radnji serije Yali Capkini!

Serija Yali Capkini koja se emituje na ekranima Star TV-a, privukla je pažnju kao serija koja je najbrže debitovala u sezoni. Serija, koja je već od druge epizode počela da ostvaruje sjajan rejting pomalo je i iznenadila.

Foto Credits: DiziCentral

Neki razvoji u priči turske serije Yali Capkini, koja je pridobijala sve više gledalaca, nisu se dopali publici! Priča o likovima Seyran i Ferit, njihova sve veća bliskost, slatke svađe i prirodna stanja u TV seriji su epizode ​​koje publika rado gleda. Izdanje 'bivšeg ljubavnika', koje se pojavilo u seriji u kojoj glume Afra Saracoglu i Mert Ramazan Demir, iznenada je ušlo u seriju! Napete scene koje su iznervirale publiku prošle nedelje su dobile i kritike.

Yali Capkini je ušao u nepotreban proces sa ovim napetim scenama, što je takođe otvorilo jaz između Seyran i Ferita. Ova napetost nakon okršaja Seyran i Ferita, koju je publika sa uživanjem gledala, ustupila je mesto napetosti u 5. epizodi! Doživljavanje iste situacije u 6. epizodi može staviti gledaoce ove turske serije u klasičnu dilemu 'bivšeg ljubavnika'.

Činjenica da je Yusuf, kojeg je Seyran tajno srela, pretio da će njene fotografije staviti na internet, da je izašao iz Antepa, što je pomalo zbunilo, da je Ferit pratio Seyran i da je došlo i do fizičkog kontakta, publici je dalo napete trenutke. Gledaoci koji ne vole Yusufa takođe pišu svoja razmišljanja u komentarima. Oni takođe kritikuju ove scene u epizodi i navode da žele da gledaju slatke scene “borbe” Seyran i Ferita. Drugi opet smatraju da je lik Yusufa potreban da bi se radnja serije dodatno razvila.

Šta vi mislite? Pišite nam u komentarima.

NOVO - Porast gledanosti serija Ben Bu Cihana Sigmazam i Uc Kiz Kardes

By: TV Exposed