Nove kritike za scenario serije Kardeslerim / Moja braća

Serija Kardeslerim / Moja braća koja je počela svoju treću sezonu na ATV ekranu, iznenadila je sve što nije dobila dovoljno dobru gledanost uprkos velikoj radoznalosti i uzbuđenju stvorenom pred sezonu.

Foto Credits: IMDB

Posle dve sezone velikog uspeha, ATV serija Kardeslerim / Moja braća je dobila natprosečnu ocenu samo u total kategoriji rejtinga, ali to izgleda veoma nisko kada se gledaju ocene u starom periodu. Uspešno se takmičeći sa serijom Gonul Dagi dve sezone, ATV serija je pomalo iznenadila početkom treće sezone, sa rejtingom ispod očekivanog ponovo prošle nedelje. Ponavljanje iste situacije u 58. epizodi emitovanoj u subotu, 10. septembra, zbunilo je i iznerviralo publiku.

Ljubitelji turske serije Kardeslerim posebno krive scenaristkinju Gul Abus za nisku gledanost serije davanjem kritičkih komentara. Iz komentara na društvenim mrežama možemo razumeti da zbog toga ima nekih pomaka u priči. Došavši na drugo mesto u danu sa svojom 58. epizodom u total kategoriji, serija je završila dan sa trećim mestom u kategorijama AB i ABC1 sa svojim ispodprosečnim ocenama. Iako se čini da nema problema u pogledu rangiranja, podrazumeva se da je serija Moja braća doživela ozbiljan gubitak gledalaca u pogledu odnosa rejtinga u poređenju sa prošlošću.

Mnogi fanovi serije kritikuju Gul Abus zbog nepotrebnog isticanja nekih likova. Neki gledaoci pišu da više i ne prate seriju. Kritikujući da scenario koji se fokusira na porodični život Omerovog lika ne bi bio baš izuzetan, fanovi serije previše reaguju i na lik Leyle, koja pokušava da se nađe između Susen i Omera.

Publika, koja je izjavila da priča u seriji sada počinje da dosadjuje, zapravo ovim reakcijama prenosi poruku scenaristi da treba da pregrupiše priču. Serija Kardeslerim odaje utisak da ako budu nove i efektne TV serije koje dolaze subotom uveče, biće veoma teško za projekat da nastavi ovu sezonu.

NOVO - Burcu Biricik umesto Demet Ozdemir

By: TV Exposed