Scenaristi serije Yali Capkini dobijaju nove kritike!

Intenzivno interesovanje za TV seriju Yali Capkini koja nastavlja da se sastaje sa publikom petkom uveče na televiziji Star, dovodi do toga da publika veoma aktivno diskutuje o seriji na društvenim mrežama.

Foto Credits: IMDB

Veliki je uspeh što serija svojom snažnom pričom i uticajnim glumcima privlači milione gledalaca na ekranu. Serija Yali Capkini, koja je dobila dobre ocene od dana kada je počela i povećala svoj uspeh dostižući dvocifrene stope. Detalji u priči u tako uticajnoj seriji takođe interesuju milione ljudi i česte su rasprave na društvenim mrežama.

U poslednje vreme, reakcija publike prema scenaristima ove turske serije nastavlja da raste u odnosu na scenario. Gledaoci, koji su bili ljuti što je lik Pelin, koju igra Buce Buse Kahraman, prikazan u TV seriji Yali Capkini, prošle nedelje su bili bombardovani žestokim kritikama. U novoj nedelji, ovoga puta kao da su strelice okrenute preko lika Halisa. Lik Halisa ističe se kao jako ime u seriji, sa prikazom majstorskog imena kao što je Cetin Tekindor. Međutim, reč koju je Halis, šef kuće, rekao Seyran, duboko je povredila publiku. Kao da poniženje Seyran od strane Ferita nije bilo dovoljno, Halis je sada rekao veoma oštru reč Seyran.

Halisove reči koje se ogledaju u trejleru 20. epizode ​​TV serije Yali Capkini su sledeće: „Gde vam je muž? Ako ovo nije za stolom uprkos meni, to znači da on više ne može da podnese da te vidi.”.

Upravo kroz ove reči fanovi serije su počeli intenzivno da kritikuju scenariste. Obožavaoci koji pokušavaju da saosećaju sa Seyraninom situacijom smatraju da ona ne zaslužuje ovu situaciju i dele da ne treba da ćuti. Naravno, i gledaoci TV serije koji brane Seyran kritikuju zašto je scenarista na ovaj način prikazao nju kao slabu ženu. Obožavatelji serije Yali Capkini sada traže od scenariste da prikaže Seyran kao jači ženski lik.

NOVO - Neslihan Yeldan u seriji Gelsin Hayat Bildigi Gibi

By: TV Exposed