Nakon pohvala, oštre kritike za seriju Yakamoz S-245

Turska serija Yakamoz S-245 sa Kivancom Tatlitugom privukla je dosta pažnje. Ovaj projekat koji se emituje na Netflix digitalnoj platformi izdvojio se svojom radnjom.

Foto Credits: IMDB

Nakon pohvala za seriju od strane Decidera, stigle su veoma oštre kritike. Kritike su pristigle na društvenim mrežama i iz vojnih krugova. Kreatori projekta su kritikovani zbog kako se navodi ponižavanja turske vojske, prvenstveno pomorskih oficira. Svoj negativan stav po ovom pitanju istakao je čak i najviši vojni zvaničnik, admiral Cem Gurdeniz.

Na društvenim mrežama smatraju da ovakvi stavovi i oštre kritike i imaju osnova. Vojska u seriji izgleda kao banda neurotičnih osoba koje su spremne da ukradu novac od banke, ubiju civile i bace ih sa podmornice. Uz to, u isto vreme mogu i da dignu u vazduh podmornicu i jasno pokazuju mentalne probleme, između ostalog piše se na mrežama o seriji Yakamoz S-245.

Kao glavnu manu navode i to što u seriji vrlo verovatno nisu korišćeni stručni konsultati. Postoje problemi u tehničkim ispravnostima kao i sa gledišta discipline. Dalje kritike navode da članovi podmornice izgledaju kao grupa depresivnih srednjoškolaca a ne pravi vojnici, koji bi trebali da budu elita neke armije. Uz to, civili koji su po prvi put na podmornici su mirni kao da su progutali antidepresive, nastavljaju se teške reči na račun ove turske serije.

To otvara dalja pitanja. Postavlja se pitanje zbog čega je vlada dozvolila snimanje takve serije. Prema turskom zakonu, za korišćenje uniformi turske vojske je potrebno dobiti posebne dozvole. Ukoliko su (a jesu) dobili dozvole, pitanje je i ko je te dozvole izdao. Ako je već i došlo do previda tokom čitanja scenarija serije Yakamoz S-245, zbog čega se nije delovalo nakon objavljivanja video najava serije?

Kritika nije pošteđen ni Kivanc Tatlitug. On prema nekim mišljenjima na društvenim mrežama glumi kao da mu je žao što je potpisao ugovor, ali mora da radi. Naravno, on se trudi da odradi posao najbolje što može, ali to ne može da učini sam, pošto ostali glumci nisu dorasli zadatku.

Kako se vama čini ova turska serija? Da li su kritike opravdane? Pišite nam u komentarima.

NOVO - Nova serija Bahar Sahin već privlači dosta pažnje (VIDEO)

By: Milt-TV Exposed